HUR JAG SMINKAR MIG

Jag börjar med att fylla i ögonbrynen, använder en penna från Esence (finns att köpa utomlands)
Sedan lägger jag på lite rouge
Använder mig av denna med små kulor från Oriflame (finns att beställa)
Sedan tar jag eyeliner, använder en från Royal (finns att köpa utomlands)
Sedan lägger jag på mascara (linjen blev jätte dålig från eyelinern, var stressig)
Lancome använder jag oftast, annars har jag flera andra
Sist så lägger jag på läppstift från Maybelline, Pink Pearl tror jag färgen heter! Haha, mycket intressant inlägg måste jag säga ..

Kommentarer
Postat av: emma

fjortis (:

2011-08-10 @ 19:04:35
Postat av: Ana-Maria Malesic

SV: Men Emma, haha!

2011-08-10 @ 19:05:44
URL: http://annamalesic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0