Truth of the matter is I'm complicated

Tjena! Alltså detta med updaten, jag har sovit hela dagen, gick hem från skolan med världens huvudvärk .. Låter gött va? Så jag lovar er massa inlägg imorgon, hoppas jag! Annars då? Jag antar att min vecka kommer se ut så här;
  • Onsdag; Skola, engelska prov, ringa Hanin och se om hon vill hitta på något, plugga
  • Torsdag; Skola, plugga
  • Fredag; Skola, italienska prov, se om Hanin vill göra något
  • Lördag; Ringa Emma och leka med henne
  • Söndag; Ta det lungt, plugga
Vi hörs imorgon, kanske senare, kisses!

Kommentarer
Postat av: alicia

sv; hihi tack så mycket :)

2011-10-12 @ 08:36:20
URL: http://alicialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0