Dr.Martens 8 håls

Äntligen köpte jag mina åtta håls nasse skor. Haha, sååå sköna ska ni veta! Gick på, nja 1400 kr men så jävla värt! Hoppas ni kallar mig nasse eller soldat i skolan nu, känns att det behövs.
Köpte även Elsas Värld, hoppas den är lika bra som första boken. Testade även minst 10 par Hunter stövlar eftersom dom är så efterblivna och gör stövlar för människor med världens minsta ben, tänkte jag då innan jag insåg att det fanns flera modeller men att alla bara sålde en jävla modell. Har nu beställt den andra modellen med monteringsskit för mina stooora vader, idioter. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! du var ju med och tävlade i våran blogg (Directioninfection.blogg.se) & du var en av vinnarna!



Maila mig på [email protected] om det är något brev eller foto osv som du vill att vi ger till killarna. Tack för att du var med!

2011-09-26 @ 11:20:47
URL: http://directioninfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0