Söndag 18e september 2011

Okej, tre dagar sedan jag bloggade så kan förklara lite mina dagar!
  1. Fredag: Tvingade Hanin att vara med mig för att hon var arg, annars skulle jag varit med Emma men henne dissade jag som vanligt, in her opinion liksom. Jag hade en riktigt konstig kväll hemma hos Hanin med lite folk, aldrig mer säger jag bara ..
  2. Lördag: Satt och åt flingor utan mjölk, rostat bröd med sylt och bröd med turkisk yoghurt .. Sedan gick jag hem då vi fick gäster, hade tänkt ringa Emma men antog att hon fortfarande var arg så sket i det då. Somnade runt halv elva.
  3. Söndag: Vaknade nyss och ska ner till torget med mamma och hennes väninna (hatar det ordet) haha .. Ska köpa mig ett par Dr.Martens för att få den kompletta soldat looken. Frågade Emma om hon ville följa med men det ville hon inte för att hon fortfarande är arg på mig, stackars mig. Efter det ska jag ringa Hanin och efter det ska jag plugga en stund innan jag lägger mig.
Detta var ju kul? Hatar att skriva så jävla mycket text, bilder är ju mycket roligare för det är ju dom som man kollar på? MEN LÄS BARA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0