HATE ON ME HATER

Man ba försökte fuska på samhällsprovet, så jävla lyckat! Haha .. Sen finns det ju alltid folk som har åsikter om fuskare typ "åh jag hatar folk som fuskar bla bla BLA" .. Shut the fuck up, mind your own business suckaaah. Speciellt när det är ens kompisar som säger så, man ba please give me a fucking gun so I can shoot myself .. Eller typ "åååh varför fuskar du, pluggade du inte"? Jo självklart att jag pluggade men jag har ett så kallat liv och har andra vänner, inte bara en jävla bok som jag ska umgås med enda tills provet kommer. Okej börjar låta som en liten fjortis som inte bryr sig om skolan, det är jag inte, vill bara få fram att andra folk bryr sig mer om mitt liv än vad jag gör herregud. Typ DÖÖÖ bara! Snälla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0