HATA LISTA

  • När man sitter på bussen, precis sätter i hörlurarna och ska lyssna på musik så kommer någon man känner och sätter sig bredvid dig. Jag vill för fan lyssna på musik.
  • När folk har hörlurar på sig så länge man snackar med dom.
  • När man ser någon man känner och säger hej och personen ignorerar (har slutat säga hej först till folk som jag inte träffar så ofta bara för att inte bli dissad haha ..)
  • När folk är osociala på facebook-chatten.
  • När man ser någon glo i ögonvrån i ungefär två minuter och när man vänder sig om låtsas dom att dom tittar på något annat eller tittar bort skit snabbt.
  • När man inte hör vad en person säger och säger "va?" två gånger och den tredje gången bara nickar och säger "mhm" bara för att personen inte ska tro att man är döv.
  • När folk lägger upp en bild på sig själva och skriver "ful bild jag vet" bara för att få uppmärksamhet. Varför lägger du upp bilden då om den är ful?
  • När man pratar med sin pappa så länge han tittar på tv. Man berättar en hel historia som tar typ fem minuter och känslan efteråt när man märker att han inte hört ett skit av vad du sagt.
  • När man verkligen är inne i det man jobbar med i skolan och några elever bakom dig börjar skratta och snacka skit högt.
  • När folk säger till andra t.ex "åh jag hatar när folk har foundation på läpparna" .. Så har personen det själv.
  • När man köper något, kastar kvittot och drar bort prislappen. Efter en dag hatar man det man köpt och kan inte lämna tillbaka det/den.
  • När folk drar världens torraste skämt och dom är de enda som skrattar. Sen skrattar man åt dom för att dom ska tro att man skrattar med dom.
  • När man "tappar bort" sin nyckel och blir hysterisk. Man springer runt i huset/skolan och börjar skrika på allt och alla. När personen du är med frågar om du kollat dina fickor ..

Kommentarer
Postat av: YOU-know-whooooo

HAHA. öh <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

hahahaha känner igen mig på alla. Jag hatar allt. HATA HATA HATA HAAAAAAT

2012-01-12 @ 11:27:47
URL: http://linakristin.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0