THAT JUST AIN'T RIGHT

En sak jag inte förstår är det här med att klanka ner på folk? Vi alla människor syndar, visst gör vi saker som vi själva inte vill som t.ex att vara taskiga men att hålla på konstant? Vart går gränsen för er människor? Mår ni verkligen bra av att trycka ner folk hela tiden?

 

Jag själv som får idiotiska kommentarer som; Din idiot, kossa, dum i huvudet är duär verkligen ingenting som jag ska höra, eller någon annan ska höra? Vad tog respekten vägen? Jag tar egentligen inte åt mig men efter att fått sådana kommentarer i flera år så börjar det bli lite irriterande!

Jag tar upp det här för att jag är en tonårstjej, jag är i puberteten och jag blir lätt sårad just nu! Får jag bara en kommentar som “idiot” så blir jag sårad men jag visar det inte, för jag vill inte visa mig underlägsen på grund av ett sådant ord.

 

Men för er haters där ute, fuck er och fuck erat patetiska liv som är helt meningslöst så länge ni klankar ner på folk och leker tuffa, men det som får mig att må bra av era idiotiska beteende är att jag vet att ni kommer ångra er när ni blir äldre, när ni mognat. Ni kommer tänka “nej gud, varför var jag så dum, varför sa jag sådana saker” för till sist får ni ett rykte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0