5 SANNINGAR OM MIG

1. Folk hatar mig och vägrar att lära känna mig för att jag var "kaxig" en gång i tiden. Stenungsundbor är så falska, hehehehe .. Och fyllt med fjortisar om man nu ska vara ärlig. ;)
2. Jag är riktigt generös, jag kan verkligen aldrig vara snål. Köper jag t.ex en choklad så måste jag fråga mina vänner eller dom som jag är med om dom vill ha, true shit! Hatar folk som är snåla, what's the thing liksom?
3. Jag blir lätt arg, speciellt om någon tjatar på mig eller äter med öppen mun ..
4. Jag klarar mig inte utan tuggummi!
5. Jag är ganska blyg av mig i verkligheten men är riktigt social med folk som jag chattar med, hehehe sedan är jag ju helt insane om man lär känna mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0