99 THINGS YOU DIDN'T KNOW ABOUT ME

1. Fullständigt namn? - Ana-Maria Malesic
2. Exakt ålder? - Fyllde 16 för 6 dagar sen
3. Vart bor du? - Stenungsund
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och bror
5. Husdjur? - En undulat .. Haha
6. Färg på ditt hus? - Tegel
7. När är du född? - 23e december 1995
8. Klass? - 11ES - Estet
9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Något jobb? - Nej
11. När ska du sova ikväll? - Snart tror jag
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - På kinden
16. Vad har du ätit? - Ohooo, allt möjligt
17. Dagens klädsel? - Stora pyjamasbyxor och linne, soft
19. Dagens sötnos? - Lätt jag själv, haha hej egolicious
20. Dagens roligaste? - Allt
21. Har du många vänner? - Nah, don't give a fuck, jag har mina nära o kära, det enda som räknas. Men om jag ska svara på frågan, nej, jag har mer som hatar mig än som älskar mig, ;)
22. Hur många har du kysst? - Dah, alltså, nämen gud hur ska jag kunna veta det, håller man ens räkningen? Ehe, dah .. 
23. Vem kramade du senast? - Min bror
24. Hur många vill du ha sex med? - 3 stycken .. Haha efterbliven fråga, men med personen som jag älskar och gifter mig med <3
25. Hur många har varit otrogna med dig? - None
27. Har du pojk-/flickvän? - Forever alone ..
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Hanin
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Kommer inte ihåg


FAVORIT:
31.
Film? - Scarface, och bara för att jag vill att ni ska veta vilken min favorit serie är så tänker jag säga det, VÄNNER! <3
32. Låt? - Hit Em Up, 2pac
33. Mat? - Allt, märks det eller? Hahaha
34. Dryck? - Julmust, alltså så jävla gott helt sjukt
37. Stad? - Göteborg, New York och Sarajevo 
38. Land? - Kroatien och USA
39. Ämne i skolan? - Musik, engelska och matte (mycket roligare nu med matte i estet än natur ehehe)
40. År? - Alla år förutom detta



SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
Harry Styles, HAHAHA cp ..
42. Personen du kysste? - Min hand
43. Gången du spydde? - Söndags
44. Gången du grät? - Söndags
45. Pizzan du åt? - Någon pizza med oxkött tror jag
46. Gången du var i göteborg? - Förra veckan
47. Gången du var i stockholm? - Akta, aldrig :(
48. Gången du var full? - Hej
49. Gången du var hög? - Never
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma, haha


 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
Fan .. Vitt
52. Hund eller katt? - Hund, lätt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och
54. Tv-spel eller datorspel? - Både och
55. Singel eller upptagen? - Singel, så jävla nice
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - HAHAHA, kommer ihåg Lunarstorm .. Inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga!!!
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel, hatar båda
60. Svart hår eller blont? - På mig eller på någon annan? Har inte testat något av de på mig men annars både och
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva


 

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
Familj och vänner
71. Personer du hatar? - Hatar ingen 
72. Personer du har haft sex med? - Som jag sagt hundra gånger, fortfarande oskuld, varför? Jag vill ha sex men den som jag ska spendera mitt liv med, inte med någon kille som jag kommer vara tillsammans med i någon månad eller något år 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Men herregud vilka frågor
74. Glassar du ätit på en dag? - Hahahaha .. Många 
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - Vet faktiskt inte
76. Gånger du haft minnesluckor? - Hej
77. Piercingar har du? - Öronen
78. Personer du saknar just nu? - Mina vänner 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En eller två gånger


VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
Zayn Malik, LÄTT
81. Ska du träffa imorgon? - Ingen
82. Sjöng du senast för? - Min bror
83. Hade du senast en konversation med? - Farah
84. Spelade du tv-spel med senast? - Min bror
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Zayn Malik, hahaha
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Ingen, så jävla skönt när man sover ensam



VAD:
90. Gör dig glad? -
Vänner, familj och Gud (haha skratta inte snälla, han betyder väldigt mycket för mig)
91. Gör dig ledsen? - Att folk inte vill lära känna mig och dömer mig efter vad dom hör av andra
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan, men då skulle man ju bli dum som Dessie ehehehe .. Nej men vet inte
94. Vill du ha nu? - En biljett till en One Direction konsert + att man får träffa dom backstage .. Please?
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Hade min för 6 dagar sedan, fick det jag ville ha
96. Längtar du till? - SOMMAREN
97. Tycker du om dina betyg? - Har inte fått några än
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget, absolut ingenting
99. Är det bästa som har hänt dig? Allt som händer varje dag är det bästa som hänt mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0