LISTA 2011

  • Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja!
  • Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget nyårslöfte, men detta året ska jag lova mig själv att inte äta t.ex godis och att gå ner 14 kilo, 12,5 kilos to go now!
  • Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Skulle varit nice .. Haha nejdå
  • Dog någon som stod dig nära? Nej
  • Vilka länder besökte du? Tyskland, Kroatien och Bosnien (och om Danmark, Österrike och Slovenien räknas om man kör igenom och stannar varje timma haha)
  • Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Roligare sommar, mer tur .. Något sånt haha
  • Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Vet inte
  • Vad var din största framgång 2011? Det vet jag inte heller
  • Största misstaget? Hehehe the world will never know
  • Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
  • Bästa köpet? I don't know .. Kanske mina Martens?
  • Vad spenderade du mest pengar på? Lite allt möjligt ..
  • Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag är alltid glad, säger vi ..
  • Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? We found love, What makes you beautiful, Mistletoe, Give me everything, What the fuck osv osv.
  • Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag, men som sagt, är alltid glad ;)
  • Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, tränat, tränat .. Kanske tränat?
  • Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre, HAHAHA! :D
  • Hur tillbringar du nyår? Vi ska få gäster från Bosnien, så blir nog att vara med familjen och dom .. Annars hade jag nog följt med Angelo till Jönköping
  • Favoritprogram på TV? Asså kollar inte så mycket på tv, utan laddar ner på datorn, kopplar in det i tvn och tittar så .. Vänner, Glee och Sopranos
  • Bästa boken du läste? Rosengårds blues och Elsas mode
  • Största musikaliska upptäckten? Vet inte
  • Något du önskade dig och fick? En klocka och 4 Paris Hilton parfymer, whoop whoop, och pengar och en jacka och skor och One Direction skiva osv osv.
  • Något du önskade dig men inte fick? Något med One Direction, men älskar bara deras musik nu, inget annat.
  • Blev du kär i år? Ja men det gick över snabbt hahaha ..
  • Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var hemma med familjen, mina vänner kom över och lite sånt kul
  • Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Förutom att mina vänner gör mina dagar så vet jag inte, kanske :D
  • Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Asså normal, köper bara det jag tycker om och känner mig bekväm i, helt vanlig stil
  • Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familj och efterblivet folk hehehe :D
  • Vem saknade du? Ingen, faktiskt.
  • De bästa nya människorna du träffade år 2011? Alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0