When love come a down

Var på torget med Hanin och vi hade otroligt kul! Vi drog och köpte hennes solglasögon som hon tjatat om i någon vecka nu. På väg till Donken så går vi in i molekylverkstan. Jag tror jag sket ner mig efter den där händelsen. Vet inte hur jag ska förklara.

Det var en tv och på teven var det helt mörkt. Jag går mot den och så kommer någons huvud upp fast man såg bara håret, så jag trodde det var jag som skulle komma upp om jag gick närmare. Så jag gick närmare så kommer någon annans ansikte upp och så står jag där och skriker, sen börjar Hanin skrika och så kommer en liten flicka ut genom ett hål och det var hon som jag såg, herregud. Sket ner mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0