OH COME ON!

Jag pallar inte gå in på en enda jävla blogg till! INTE EN ENDA TILL! VAD FAN ÄR DET MED ER MÄNNISKOR!? Varför handlar allt, EXAKT ALLT, om utseende? Allt, förstår ni när jag säger allt? Ni är verkligen besatta av ert egna utseende, jag med men vad fan kom igen för i helvete, inte sitter jag och skriver 24/7 i min blogg om hur jag älskar att mina lår inte går ihop och att jag får igenom en jävla elefant där, eller att min jävla mage är så smal att mina jävla revben syns utan att dra in magen, eller hur mina ben är så smala att jag knappt kan röra mig längre för om jag rör mig så kommer dom knäckas som två saltpinnar, eller hur jag fortfarande kan köpa från Lindex barnavdelning även om jag är 35 bast, och jag pratar inte om hur mycket jag går ner i vikt, eller hur mycket jag går upp i vikt, jag bryr mig inte längre, inte en enda gång till, från och med idag, så svär jag att jag ska vara tyst och se folk som dom verkligen är, inte om dom är överviktiga, underviktiga (yeah känns så bra att underviktiga får ett rött sträck under när jag skriver det, FINNS DET INGET SOM HETER UNDERVIKTIG ELLER?). Finns det en enda människa i världen just nu som inte bryr sig om sina finnar i ansiktet eller att deras ögonbryn är olika, vad är det svåra att njuta av livet så länge det varar? Ni vet inte när ni ska dö så lev, ät hur fan ni vill, ingen ska säga till mig hur jag ska äta, hell no, jag väljer själv, om jag vill äta för 7 pers så gör jag fan det, åååh låter som att jag är emot smala eller något bara för att jag inte är smal? Nej, jag är inte emot någon, jag blir bara så jävla förbannad när alla modebloggerskor ser ut som vandrade skelett, finns det någon modell som fortfarande har kött på kroppen?
Ät, ät hur mycket eller hur lite ni vill, men fan heller att jag vill läsa om hur bra ni mår när ni gått från 45 kilo till 15 kilo, eller hur dåligt ni känner er när ni gått från 23 kilo till 23 och ett halvt, jag bryr mig inte så håll käften och håll det för er själva, ingen vill veta hur fan ni lever anyways, ingen vill veta hur fan jag lever heller! Blogg förstör för alla, titta bara på stackars Kenza, fan va förstörd den stackars kvinnan är, hennes blogg är nog den tråkigaste EVER! Get a life woman, eller Kissie, alltså we get it, du vill dö, take a bullet and shoot yourself, för ingen vill se hur du går igenom detta för ingen jävel bryr sig ändå om dig, inte ens dina föräldrar, eller Kling, alltså du kunde fan varit min gammel gammel mormor, dina dagar är över som en ung kvinna, gå till ålderdomshem eller något where you belong inte i dina äckliga skinnshorts, ser ni vart jag vill komma med detta? KAN VÄRLDEN SLUTA KLAGA PÅ VARENDA LITEN SAK SOM KOMMER IVÄGEN? Vad klagar barnen i Indien över? Ingenting, dom är glada över att gå i skolan och ha ett par sandaler att ta på sig, vad klagar vi (ni) på? Ni klagar på maten i skolan, att den är äcklig? Är ni dumma i huvudet? Vad får människorna i Afrika då?
Dom klagar inte ens över att dom inte har något att äta, dom är glada över att dom fortfarande lever, jag skäms över att leva i nuet, jag vill komma tillbaka när alla har blivit seriösa, jag är så jävla seriös som det går att bli, men hur många av er kommer orka att läsa denna text, jag gratulerar dig som har kommit precis HIT och tagit dig tiden att fundera över vad fan vi håller på med! Istället för att skänka pengar till människor som behöver det, för jag behöver inga pengar, ni kan bara komma och ta allt ifrån mig för jag vill leva fattigt, det är dom fattiga som har det bra, jag vill bara sitta hela dagarna och be, be till min älskade Gud som ser på mig, som lyssnar på mig, som förhoppningsvis kommer ge mig en plats i paradiset, sitta och umgås med min familj, prata om hur våra dagar har varit! Och bara för att jag stör mig på stenungsunds gymnasie Nösnäs som säger att vi ska skaffa egna block och egna pennor, ni har råd med datorer till ALLA elever men inte en penna till varje elev, hur fan tänker ni när ni säger att ungdomar har blivit fetare eftersom dom sitter för mycket hemma och inte rör sig, HUR FAN TÄNKTE NI DÅ NÄR NI KÖPTE DATORER TILL OSS? Jag har fan huvudvärk varje dag på grund av er, idioter. Peace out, God bless our souls.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Fan vad bra skrivettttt

2011-09-22 @ 19:52:49
URL: http://thesnail.blogg.se/
Postat av: katta

Asså fyfan vad du har rätt äntligen någon som tänker som jag, Älskar det du har skrivit du har så rätt goodd Ana-Maria (Y'

2011-09-22 @ 20:01:29
URL: http://katarinacvitic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0