THREE HOURS AND NO SLEEP, AT ALL

Som sagt, nya bilder imorgon

-
Har legat i sängen i tre timmar utan någon sömn alls? Vad händer? Jag ska upp sex imorgon, blir ju underbart med melonögon då (haha Hilda asså, melonögon ..) :D Och varför jag ska vakna så tidigt är för att jag hade tänkt locka mitt hår, folk säger att jag passar i det mer än platt .. Håller faktiskt med eftersom mitt hår har växt ganska mycket, ser ut som en slickad katt i platt hår! Ja ni .. Har inte så mycket mer att säga, hade tänkt göra ett videoinlägg imorgon, undra hur det kommer sluta? Vi hörs imorgon (idag). Kram!
-
PS. Åker till Sarajevo om exakt en månad och tar bort min tandställning om 11 dagar! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0